Subscription commerce

De groei van digitale abonnementen

Subscription commerce brengt mogelijkheden die we tien jaar geleden nog niet voor ogen hadden. Want wist je dat op dit moment een gemiddelde consument 11 abonnementen heeft? En dat de groei in private leaseauto’s al met een half miljoen gestegen is.

Bij een abonnement wordt vaak gedacht aan Netflix of de digitale variant van de NRC. Maandelijks wordt er een klein bedrag betaald voor groot kijk- en leesplezier. Daarnaast zijn er nog de abonnementen voor de sportschool en de leaseauto op de oprit. Deze abonnementen maken al jaren deel uit van het dagelijks leven, maar we zien steeds meer abonnementen. Zoals een abonnement op HelloFresh, scheermesjes of jouw maandelijkse dosis chocolade. Je kunt zelfs jouw matras leasen.

In deze subscription economy helpen wij bedrijven om langdurige en waardevolle klantrelaties op te bouwen via een abonnementsmodel. Onze specialisten adviseren de juiste subscription tooling, passend bij jouw bedrijf. En onze developers implementeren dit snel met uitstekende kwaliteit.

Subscription commerce is de dienst waar wij in uitblinken. Starten met het opzetten en beheren van abonnementen? Wij zijn er voor jou en denken graag mee.

chart

Technologie is de sleutel tot groei

Bind klanten aan jouw bedrijf. Doe dat met de beste subscription commerce tools zoals Chargebee, Zuora en Goodsign.

Meer over Zuora


Subscription cases

videoland series

VIDEOLAND

Een slimme inlog en abonnementsmodule ontwikkeld

lindademol

LINDA

Print en digitale abonnees in één overzicht met Zuora

tonychocolonely chocolate

TONY CHOCOLONELY

Een abonnement voor 's werelds bekendste chocolademerk

Meer weten over Subscription Commerce?

Neem contact op