49% van de consumenten vindt dat niet aan hun verwachtingen voor merkervaringen wordt voldaan. Tegelijkertijd is 71% van de besluitvormers niet in staat om gemakkelijk inzicht te krijgen in wat de klantervaringen nou precies bepaalt.
Doe mee aan het seminar op 24 mei van 10:00 tot 14:00 uur georganiseerd door Optimizely en 4NG, waar we belangrijke strategieën en technieken zullen delen om je te helpen jouw digitale potentieel te bereiken door middel van experimenten en personalisatie.
Leer van Hazjier Pourkhalkhali, Global VP of Strategy & Value bij Optimizely, hoe toonaangevende bedrijven als KLM, Wall Street Journal en Microsoft experimenteren om waardevolle inzichten te verkrijgen, innovatie te versnellen en digitale groei te stimuleren op al hun touchpoints.
Gevolgd door 4NG Expert Paul de Metter die best practices zal bespreken over het gebruik van geavanceerde AI-gebaseerde personalisatie voor geautomatiseerde en dynamische targeting van individuen op basis van hun gedrag en intentie om de unieke 1:1 gepersonaliseerde ervaring te bieden waar uw bezoekers naar op zoek zijn.
Na de presentaties is er tijd voor vragen en antwoorden, netwerken, en interactie met de presentatoren en andere experts van Optimizely en 4NG en collega digitale leiders. Het seminar wordt gepresenteerd door twee experts van Optimizely en 4NG.
Hazjier heeft jarenlang onderzoek gedaan om het veld van experimentatie te verbeteren. Hij werkt nu samen aan drie wetenschappelijke onderzoeken over experimentatie met Harvard Business School. Als CRO consultant heeft hij gewerkt met leiders bij Microsoft, IBM, eBay, Adidas, H&M en vele anderen. Zijn experimenten hebben de omzetten van zijn klanten met honderden miljoenen laten stijgen. Hij is vandaag Optimizely’s Global VP Strategy & Value.
Paul is al meer dan 20 jaar ondernemer en software specialist. Als CTO van 4NG is hij verantwoordelijk voor het identificeren en toepassen van nieuwe technieken en platformen, waardoor hij altijd op zoek is naar trends in de markt. Vanuit zijn rol als Digital Strategist heeft hij de status van Optimizely Most Valuable Professional (OMVP) gekregen. Met de brede productkennis van het Optimizely platform kan hij dit perfect vertalen naar een toekomstvaste oplossing voor de klant.