Elsevier weekblad

Dankzij 4NG heeft Elsevier Weekblad een zeer gewaardeerde app met 4 sterren, en verlaagde de bouncerate op de website.
Elsevier Weekblad Case 4Ng

Wie is Elsevier Weekblad?

Elsevier Weekblad levert al ruim 70 jaar een bijdrage aan de opinievorming en discussie van actuele onderwerpen in Nederland. Hun missie? Orde scheppen in de informatiechaos. Maar daarvoor is ook een online aanwezigheid nodig die met de tijd mee blijft gaan. Elsevier Weekblad schakelde 4NG in om hun website en app eens goed onder de loep te nemen. 

De aanpak van 4NG

Met onze aanpassingen behaalt Elsevier Weekblad diverse voordelen:

  • De homepage is duidelijk en overzichtelijk voor lezers. 
  • Abonnees kunnen nu gemakkelijk ​​inloggen en komen in een eigen abonnee-omgeving terecht. 
  • De redactie heeft volledige controle over de presentatie van de homepage.
  • De mix van gratis en premium artikelen op de website en app toont de rijkheid van het platform en stimuleert het afsluiten van een abonnement. 
  • Lezers profiteren van een gebruiksvriendelijke app: ‘dag en nacht’-leesmodus, het instellen van de gewenste lettergrootte en een verbeterde grafische interface.
Naast ontwikkelpartner is 4NG zeker ook een strategische partner. Wij verwachtten binnen onze samenwerking een grote toegevoegde waarde op het gebied van online- en mediastrategie. 4NG heeft die geleverd.
Zullen we op verkenning?

We denken graag mee hoe we jou digitaal kunnen laten groeien! Neem je contact met ons op? De deur staat voor je open.

We gaan ervoor