Google Analytics

Google Analytics is een webanalyse service die statistieken en basisanalyse tools biedt voor zoekmachine optimalisatie (SEO) en marketingdoeleinden. Google Analytics wordt gebruikt om de prestaties van de website bij te houden en bezoekersinzichten te verzamelen. Het kan organisaties helpen bij het bepalen van de belangrijkste bronnen van gebruikersverkeer, het meten van het succes van hun marketingactiviteiten en campagnes, het volgen van behaalde doelen (zoals aankopen, het toevoegen van producten aan winkelwagentjes), het ontdekken van patronen en trends in gebruikersbetrokkenheid en het verkrijgen van andere bezoekersinformatie, zoals demografische gegevens. Kleine en middelgrote Retail websites gebruiken vaak Google Analytics om verschillende klantgedrag-analyses te verkrijgen en te analyseren, die kunnen worden gebruikt om marketingcampagnes te verbeteren, website verkeer te stimuleren en bezoekers beter vast te houden.

- Meet klantinteracties
Begrijp hoe uw klanten interactie hebben met uw sites en apps, gedurende hun hele levenscyclus.
- Verkrijg slimme informatie om uw ROI te verbeteren.
Ontdek nieuwe inzichten en anticipeer op toekomstige klantacties met machine learning van Google om meer waarde uit uw gegevens te halen.
- Koppel inzichten aan resultaten.
Onderneem actie om marketingprestaties te optimaliseren met integraties in de advertentie- en uitgevertools van Google.
- Zet uw gegevens voor u aan het werk.
Analyseer snel uw gegevens en werk met een gebruiksvriendelijke interface en deelbare rapporten.
Cijfers & feiten

Google Analytics is de bekendste en toegankelijkste analytics tool die er is. Geschikt voor kleine én grote analytics projecten.
We denken graag mee hoe we jou digitaal kunnen laten groeien! Neem je contact met ons op? De deur staat voor je open.
We gaan ervoor