Optimizely

Optimizely is een digital experience platform waarmee je je volledige klantreis gemakkelijk optimaliseert. Het platform stelt je in staat om A/B-testen, multivariate testen en visuele bewerkingen uit te voeren. Met de testresultaten zie je snel waar in de klantreis je kunt verbeteren, en die worden continu bijgehouden in een real-time overzicht.
Veel bedrijven stappen terug van het aan elkaar knopen van 10 software oplossingen. Digitale marketing verandert razendsnel. Een wildgroei aan platforms en processen maakt het bedienen van klanten complex en tijdrovend.
Marketeers en Online Managers zijn op zoek naar eenvoudige manieren om vanuit één 1 overzichtelijk platform unieke klantervaringen neer te zetten. Om zowel content, commerce als marketing gepersonaliseerd en zo efficiënt mogelijk te serveren aan de klant.

Content, commerce & marketing in één
Het CMS van Optimizely is compleet en gebruiksvriendelijk. Zowel kleine als grote organisaties optimaliseren er hun klantreis - zonder de hulp van developers - gemakkelijk mee. Je beheert de content en campagnes in één scherm en bereikt met toegang tot onbeperkte domeinen álle markten en merken.
- Maak eenvoudig content dankzij drag-and-drop formulieren en meer functies.
- Creëer landingspagina’s die op je klantreis aansluiten.
- Test en personaliseer content binnen de publicatiestroom.
- Beheer efficiënt je content dankzij de intuïtieve gebruikersinterface.
- Gebruik ingebouwde hulpmiddelen zoals A/B-testing en e-mailmarketing.
Als Platinum Partner van Optimizely bevestigt 4NG zijn rol als uitgesproken specialist in het realiseren van de digitale groei van ondernemingen. 4NG is een van de Nederlandse digitale bureaus dat zich Platinum Solutions Partner mag noemen. Optimizely: marktleider all-in-one digital experience platform Optimizely is een wereldwijde marktleider als suite van tools voor het ontwikkelen en optimaliseren van digitale marketing, contentbeheer en e-commerce. Na de overname door Episerver, waarna beiden samen verder gingen onder de huidige naam, is het uitgebreid tot krachtig alles-in-één-platform. Het zorgt voor een naadloze ervaring voor de gebruiker aan de voorkant en het gemak van één systeem voor marketeers en redacteuren aan de achterkant. Optimizely wordt gebruikt door meer dan 9000 bedrijven wereldwijd, waaronder grote namen als Ebay, Mazda, Dolby en Pizza Hut.

Bij 4NG hebben we gecertificeerde experimentatie strategen in huis die als geen ander weten hoe ze jouw digitale aanwezigheid en prestaties naar een hoger niveau kunnen tillen. Met hun expertise op het gebied van experimentatie zorgen ze voor een optimale online ervaring, wat je doelgroep ook is. Hierdoor zijn al jouw bedrijfsdoelen binnen handbereik!

Cijfers & feiten

Digital-first in 4 stappen
WWF Nederland optimaliseerde de online strategie door het belang van digital-first in te zien. In een wereld die continu veranderd en verder digitaliseert, blijven bedrijven worstelen met de juiste digitale strategie. Download de whitepaper en ontdek:
- Voor welke uitdaging WWF stond.
- Waar WWF Optimizely inschakelde.
- Hoe de nieuwe digitale strategie tot stand kwam in 4 stappen
![4NG A4 Brochure Mockup Wwf[30] 4NG A4 Brochure Mockup Wwf[30]](https://www.4ng.nl/media/s0maxye1/4ng-a4-brochure-mockup-wwf-30.jpg?width=1376&quality=80)
Als Optimizely-klant sinds 2012 was het een gemakkelijke beslissing om een nieuwe oplossing te bouwen met zowel Optimizely Content Cloud als Optimizely Commerce Cloud. De producten werden geïntegreerd in een multi-merkenplatform dat alle klantgroepen in één bedient.
We denken graag mee hoe we jou digitaal kunnen laten groeien! Neem je contact met ons op? De deur staat voor je open.
We gaan ervoor